piątek, 12 kwietnia 2013

Wyroznienie

Zostalam wyrozniona za mja prace dotychczasowa mimo ze nie tak duzo mam osob odwiedzajacych i nie zawsze czas na pisanie 
DZiekuje za to Monice Opiela-Wilk
Zeby dopelnic dziela odpowiadam na zdania


KOCHAM   moje dzieci , rodzine i wszystko co mnie otacza

 MYSLE  o przyszlosci
SZANUJE zdanie innych
TOLERUJE ludzi o innych pogladach jak moje
NIE ZNOSZE  chamstwa ,samolubstwa i wykorzystywanie innych
TWORZE  moja wizje piekna
TESKNIE za cisza  ;)
POSZUKUJE odpowiedzi
ZAGLADAM do blogow kolezanek 
SLUCHAM przeczucia
NIE ZAPOMNE o tych ktorzy odeszli i tych co mi w zyciu pomogli

A to moje nominowane Blogi:
http://littlestarkev.blogspot.co.at/
http://tworczezmagdania.blogspot.co.at/
MOje pytania to 

KOCHAM ...
LUBIE...
SZANUJE....
NIENAWIDZE....
CHCIALABYM....
MARZE....
SZUKAM....
SLUCHAM....
PROSZE ....
NIE ZAPOMNE....
         Zasady zabawy: 
Nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej "za dobrze wykonaną robotę".Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie poinformuj nowe osoby nominowane. Warunek: nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz